سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن کاربری زیبایی دارد و با خود یک تغییر شگرف و چشم گیر را به همراه دارد.‏ در زمان کوتاه و با کمی نو اندیشی می‌توان یک تراس با طراوت و سرسبز به وجود آورد و هنرمندانه فضائی را که تا به امروز ‏محل وجود لوازم بلا استفاده بود را به مکانی پر از آرامش برای نشستن و نوشیدن یک چای دلچسب تبدیل نمود.‏ چمن مصنوعی برای کاربری تراس و بالکن در کنار هم‌ خوانی که می‌تواند با گل‌ها و گیاهان و چیدمان میز و صندلی داشته باشد؛ ‏می‌‎تواند گوشه دنج محل زندگی شما شود.

چرا از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن استفاده می‌کنیم؟

  1. چمن مصنوعی به شکل قابل ملاحظه‌ای زیبایی فضا تراس و بالکن را افزایش می‌دهد.
  2. به راحتی قابل شستشو می‌باشد.
  3. حس طبیعت را در فضای کوچک ما بازآفرینی می‌کند بدون آنکه نیازی به آبیاری، هرس کردن، کود دهی و … داشته باشد.
  4. مکمل بسیار مناسبی برای گلدان، میز و صندلی و حتی منظره زیبای بالکن، تراس است.
  5. به راحتی قابل اجراست و اگر در فضای تراس و بالکن از میز و صندلی و حتی گلدان استفاده شود می‌توان بدون چسب هم چمن مصنوعی را اجرا کرد.

چمن مصنوعی مناسب برای بالکن و تراس

برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ مناسب داد ابتدا باید به خواسته‌های خودمان از چمن مصنوعی تراس و بالکن توجه داشته باشیم. به طور کلی دو خواسته متفاوت برای چمن مصنوعی در تراس و بالکن وجود دارد.

1) استفاده از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن که با کفش یا دمپایی در آن تردد خواهیم داشت که در این صورت:

  • می‌توان از چمن‌های مصنوعی با الیاف بلند هم استفاده کرد، در نتیجه چمن‌های مصنوعی با ارتفاع الیاف بین 10تا 40 میلیمتر برای ما مناسب خواهد بود.
  • باید از چمن‌های مصنوعی با ظاهر طبیعی و زیبا استفاده کرد.

2) استفاده از چمن مصنوعی تراس و بالکن که به نوعی بخشی از خانه محسوب می‌شود و در بسیاری از مواقع به صورت پابرهنه روی آن راه خواهیم رفت که در این صورت:

  • از چمن های مصنوعی با ارتفاع الیاف 10 تا 25 میلیمتر استفاده می‌شود. تا هم قابلیت شستشوی آسان‌تری داشته باشد و هم میزان آشغال گیری چمن مصنوعی را کاهش دهد.
  • از چمن‌های مصنوعی تک بافت استفاده شود چرا که چمن‌های مصنوعی دو بافت قابلیت شستشوی مناسب را ندارند و فیلر(بافت دوم) آنها آشغالهای خورد را در خود نگه می‌دارد که این مشکل با جاروبرقی هم از بین نخواهد رفت.

چمن مصنوعی باشگاه ورزشی

فضای باشگاه ورزشی خود را با چمن مصنوعی متحول کنید!

 

یکی از مراکز پرطرفداری که بسیاری از افراد وقت زیادی را برای گذراندن اوقات خوش در آنجا سپری می‌کنند، باشگاه‌های ورزشی است. امروزه باشگاه‌های ورزشی به بخش مهمی از زندگی افرادی تبدیل شده‌ اند که به تناسب اندام خود اهمیت می‌‌دهند و می ‌خواهند زندگی سالمی را تجربه کنند. کارشناسان سلامتی همواره به این موضوع تاکید می‌ ورزند که ورزش بخش مهمی از سبک زندگی سالم به شمار می ‌رود و به همین دلیل باید به عنوان اصلی مهم در زندگی بدان توجه شود.

باشگاه‌های ورزشی در کنار حفظ سلامتی و تناسب اندام به حفظ سلامت روان کمک زیادی می‌کنند. در نتیجه توجه به دیزاین داخلی باشگاه‌های ورزشی یکی از مسائل مهم در دنیای امروز به شمار می رود. یکی از المان‌های منحصر به فردی که می‌توان در فضاهای ورزشی از آن استفاده کرد چمن مصنوعی است. این محصول به عنوان عضو تازه ای از فضای سبز می تواند تغییرات شگرفی را در زیباسازی فضا به وجود بیاورد.

گروه چمنزار این بخش را برای شما تنظیم کرده است تا شما را با ویژگی های چمن مصنوعی باشگاه ورزشی آشنا کند. در پایان این بخش شما دید بازی به این موضوع خواهید داشت.

 

نقش ویژه چمن مصنوعی در حفظ سلامت روان

قبل از آنکه به طور اختصاصی به موضوع استفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی بپردازیم، به برخی از اثرات منحصر به فرد این محصول در محیط اشاره می کنیم. چمن مصنوعی از زمان ورود خود تا به حال توانسته است تحولات شگرفی را در زمینه زیباسازی محیط به وجود بیاورد. با توجه به این موضوع که چمن مصنوعی در تمامی سطوح قابل استفاده است و نیاز به نگهداری خاصی مانند آبیاری روزانه ندارد به راحتی می توان برای ایجاد فضایی دلنشین از آن استفاده کرد. این چمن ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارد و حس خوش طبیعت را در محیط تداعی می کند.

همچنین مطالعات بر این موضوع تاکید می ورزند که استفاده از رنگ سبز در محیط اطراف به کاهش فشار خون، تنظیم ضربان قلب و بهبود خلقیات کمک می‌کند. در نتیجه استفاده از چمن مصنوعی در محیط اطراف نه تنها به زیبا سازی محیط کمک می کند، بلکه نقش موثری در حفظ سلامت روان دارد.

چمن مصنوعی باشگاه ورزشی

از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی در چه بخش هایی می توان استفاده کرد؟

یکی از سوالات پرتکرای که در مورد چمن مصنوعی باشگاه ورزشی مطرح می‌ شود این است که از این چمن در چه فضاهایی می توان استفاده کرد. باید به این موضوع تاکید بورزیم که از این چمن می توان در محیط های متعددی در باشگاه ورزشی استفاده کرد که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم.

 

استفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی در محل استراحت ورزشکاران

یکی از فضاهای ایده آل برای استفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی در محل استراحت ورزشکاران است. وقتی ورزشکاران پس از ورزشهای طولانی و بعضا دشوار به محل استراحت می روند تمایل دارند که لحظاتی را بدون استرس سپری کنند و حس خوبی را در محیط اطراف خود تجربه کنند. در نتیجه پوشش زمین با استفاده چمن مصنوعی ورزشی حس خوشی را در فضای اطراف به وجود می آورد و مغز با مشاهده این چمن حس آرامش بیشتری را تجربه می کند. این موضوع نقش بسیار مهمی در کاهش استرس و بهبود حال ورزشکاران بعد از تمرینات سخت ورزشی دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چمن مصنوعی این است که برگهای آن بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحتی می توان بر روی آنها راه رفت و یا دراز کشید. این برگها هیچ گونه زبری را بر روی پوست بدن به وجود نمی آورند. در نتیجه از چمن مصنوعی می‌توان برای پوشش نیکمت استراحت ورزشکاران استفاده کرد. در نتیجه آنها به راحتی می توانند بر روی این چمن دراز بکشند، گویی در دل طبیعت هستند!

چمن مصنوعی باشگاه ورزشیاستفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی برای پوشش سطوح مقابل دستگاه‌های ورزشی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چمن مصنوعی قابلیت استفاده از آن تقریبا در تمامی سطوح است. با توجه به این موضوع که این چمن ظاهری مشابه به چمن طبیعی دارد، استفاده از آن در هر فضایی حس خوشی را در محیط به وجود می آورد. یکی از سطوحی که استفاده از این چمن در آنجا بسیار مرسوم شده است، اختصاص دادن فضایی در قسمت جلوی تردمیل‌های ورزشی است. اینکار سبب می شود که ورزشکاران با تمرکز بهتری به ورزش ادامه دهند و همین امر نقش بسزایی در ادامه ورزش و لذت بردن از آن دارد.

 

استفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی برای پوشش زمین

بسیاری از باشگاه های ورزشی برای پوشش سطوح از سرامیک و یا کفپوشهای آماده فوم مانند استفاده می کنند. با توجه به اینکه ورزشکاران در این فضاها می دوند و حرکات سریع انجام می دهند، در صورت لغزش بر روی این سطوح خطر آسیب به آنها وجود دارد. یکی از گزینه های ویژه برای جلوگیری از این مشکل، استفاده از چمن مصنوعی باشگاه ورزشی برای پوشش سطح زمین است. برگ‌های این چمن بسیار منعطف هستند و با جذب نیروی فیزیکی و کوبشی از آسیب به ورزشکاران جلوگیری به عمل می آورند.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی باشگاه ورزشی

چمنزار همواره این موضوع را به شما گوشزد کرده است که برای انتخاب بهترین گزینه باید به ویژگی های محیطی که قرار است چمن مصنوعی در آن مورد استفاده قرار گیرد توجه داشته باشید. با توجه به این موضوع که افراد زیادی به باشگاه‌های ورزشی می روند و بسیاری از آنها وزن زیادی دارند، این چمن باید تراکم بالایی داشته باشد تا فشار و کوبش آسیبی به الیاف آن وارد نکند و این چمن دچار کوبیدگی الیاف نشود.

 

برای مطالعه ادامه به متن چمن مصنوعی باشگاه ورزشیدر سایت چمنزار مراجعه کنید.

 


چمن مصنوعی صحرا

چمن مصنوعی صحرا

وقتی صحبت از چمن مصنوعی صحرا می‌شود ناخودآگاه چمنی با وسعت زیاد و دوام بالا به ذهن خطور پیدا می‌کند. نام این چمن با ویژگی‌های خاص آن هم‌خوانی دارد و چمنی منحصر به فرد برای استفاده در فضاهای پرتردد و زمین‌های ورزشی است. در چندین سال اخیر، استفاده از چمن مصنوعی در محیط‌های مختلف بسیار رایج شده است. با خرید این کالای لوکس می‌توانید خود را از دیگران متمایز کنید و زیبایی را برای محیط اطراف خود به ارمغان بیاورید.

لذت خرید چمن مصنوعی را از دست ندهید!

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی صحرا

چمن مصنوعی صحرا محصول تولید شده در ایران است اما الیاف این چمن وارداتی (کمپانی تنکاته هلند) هستند. ارتفاع الیاف در این نوع چمن به 25 میلی‌متر می‌رسد به همین دلیل در رده چمن‌های مصنوعی با الیاف متوسط قرار می‌گیرد. جنس نخ الیاف این چمن مصنوعی فیبلریت است و همین امر سبب شده است مقاومت و انعطاف پذیری الیاف این چمن بالا رود و برای استفاده در فضاهای پرتردد و زمین‌های ورزشی مناسب باشد. طول عمر این محصول بسیار بالاست و حدود 7 تا 8 سال عمر می‌کند.

این چمن جز محصولات non-infill است. چمن‌های non-infill به محصولاتی گفته می‌شود که نیازی به مواد پرکننده (فیلرها) مانند سیلیس برای پرکردن فضاهای خالی ندارند. البته اگر این چمن در فضاهایی مانند حیاط مدرسه مورد استفاده قرار گیرد بهتر است از مواد پرکننده در آنها استفاده شود تا مقاومت آن بالاتر رود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول قیمت بسیار مناسب آن است. توجه داشته باشید! با اینکه این محصول در رده محصولات non-infill قرار دارد، قیمت آن بالا نیست.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی مدل صحرا در یک نگاه

  • تراکم بالا
  • دوام زیاد
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب

 

از چمن مصنوعی صحرا در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

با توجه به اینکه این محصول تراکم بالایی دارد برای استفاده در فضاهای پرتردد بسیار مناسب است. این چمن برای استفاده در فضاهای زیر توصیه می‌شود:

  • حیاط مدارس
  • زمین‌های چند منظوره ورزشی
  • زمین فوتبال و فوتسال
  • زمین تنیس
  • زمین راگبی
  • زمین گلف
  • باغ ویلا

 

تفاوت چمن مصنوعی صحرا و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت

چمن مصنوعی صحرا و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت تقریبا در بیشتر ویژگی‌ها یکسان هستند. تفاوت این چمن‌ها در جنس الیاف آنها است. جنس نخ چمن مصنوعی صحرا از فیبریلیت و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت از مونوفیلامنت است. نخ فیبریلیت نسل جدید الیافی است که در تولید چمن مصنوعی به کار می‌رود و انعطاف پذیری بسیار بالاتری دارد. به طور کلی چمن صحرا در برابر چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت پرتوده تر به نظر می‌رسد.

 

گارانتی چمن مصنوعی صحرا

محصولاتی که از سوی تیم چمنزار ارایه می‌شوند همگی دارای ضمانت‌نامه هستند. برای اطلاع از گارانتی این محصولات می‌توانید وارد این صفحه شوید: گارانتی چمن مصنوعی

 

سوالات پرتکرار در مورد چمن مصنوعی صحرا

آیا این چمن مناسب زمین فوتبال است؟

بله! با توجه به اینکه این چمن تراکم بالایی دارد و جنس الیاف آن فیبریلیت است برای استفاده دز مین فوتبال و زمین‌های ورزشی دیگر بسیار مناسب است.

آیا چمن مصنوعی صحرا نیاز به مواد پرکننده مانند سلیس دارد؟

با توجه به اینکه این چمن در رده محصولات non-infill قرار دارد نیازی به مواد پرکننده (چمن مصنوعی بدون ماده پرکننده) ندارد. اما اضافه کردن کمی مواد پرکننده به آن در فضاهای پرتردد مانند حیاط مدرسه دوام این محصول را بالاتر می‌برد.

طول عمر این چمن چقدر است؟

این محصول طول عمر بالایی دارد و تقریبا 7 تا 8 سال قابل استفاده است.

آیا این چمن ترمیم می‌شود؟

 


ست روف گاردن

ست روف گاردن خود را کامل کنید!

روف گاردن فضایی منحصر به فرد برای تمامی کسانی است که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و فضای محدودی در اختیار دارند. شما به راحتی می‌توانید با نصب چمن مصنوعی روف گاردن این فضا را به فضایی برای کسب آرامش و گذراندن لحظات خوش تبدیل کنید. پس از نصب چمن مصنوعی در این فضا شما به لوازمی نیاز دارید تا بتوانید بهترین بهره را از این فضا ببرید. در این مقاله قصد داریم به لوازمی که برای تکمیل ست روف گاردن خود نیاز دارید، بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت و بهتر می‌توانید برای تجهیز کردن این فضا تصمیم بگیرید.

 

روف گاردن خود را مبله کنید!

پس از آنکه چمن مصنوعی را در این فضا نصب کردید، اولین سوالی که برای شما به وجود می‌آید این است که از چه وسایلی برای ایجاد فضایی دلپذیر باید استفاده کنید. اولین نکته در تجهیز کردن هر فضا فراهم کردن مکانی برای نشستن است. وسیله‌ای که برای نشستن در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد به اندازه فضا بستگی دارد. اگر فضای روف گاردن شما وسیع است می‌توانید از میز غذاخوری و صندلی در این فضا استفاده کنید. اما اگر این فضا محدود است بهتر است از میز و صندلی تاشو استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کند.

می‌توانید به جای میز و صندلی تختی را در آنجا قرار دهید و سایبانی بر روی آن بگذارید. تمامی این انتخاب‌ها به اندازه فضا شما بستگی دارد. برای بهترین انتخاب و چیدمان می‌توانید با تیم اجرایی چمنزار در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان طراحی این مرکز بهره ببرید.

 

آشپزخانه کوچک خود را در روف گاردن راه بیاندازید!

هیچ چیز دلپذیرتر از خوردن ناهار یک روز تعطیل در فضای روف گاردن نیست. بهتر است برای سهولت در کار یک میز کوچک در این فضا بگذارید و وسایل مورد نیاز آشپزی خود را روی آن قرار دهید. با اینکار آشپزخانه کوچکی درست می‌کنید و می‌توانید از آشپزی در فضای باز لذت ببرید.

چمن مصنوعی در روف گاردن یک منزل شخصیآب نمای کوچکی در روف گاردن بگذارید!

اگر فضا به اندازه کافی دارید می‌توانید آب نمای کوچکی را به آنجا ببرید. به طور کلی صدای آب و تماشای آن حس آرامشی را در انسان به وجود می‌آورد. می‌توانید چای بعدازظهر خود را در این فضا با گوش کردن به صدای آب بنوشید.

فضا را با گل و گیاه تزیین کنید تا ست روف گاردن زیبایی داشته باشید!

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که استفاده از گیاهان سبز در محیط تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه افراد دارد. بنابراین شما باید از گل و گیاه در این فضا استفاده کنید. اگر شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که امکان پرورش گل و گیاه وجود ندارد می‌توانید انواع باکس گل مصنوعی و یا دیوار سبز را از سایت چمنزار سفارش دهید. این محصولات مشابه نمونه طبیعی هستند و زیبایی خاصی را در محیط به وجود می‌آورند.

 

از سازه آماده استفاده کنید!

اگر در شهری زندگی می‌کنید که شرایط آب و هوایی مناسبی ندارد می‌توانید سازه آماده‌ای را به روف گاردن ببرید. با اینکار ضمن استفاده از محیط طبیعت می‌توانید می‌توانید آرامش بیشتری داشته باشید. برای تمیز کردن چمن مصنوعی روف گاردن حتما از دستگاه واترجت استفاده کنید! اگر این فضا را با چمن مصنوعی تزیین کرده‌اید، تمیز کردن آن اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. زیرا قرار است ساعت خوشی را در این فضا بگذارنید. دستگاه واترجت بهترین وسیله برای شستن چمن مصنوعی است.

دستگاه واترجت آب را با فشار زیاد بر روی چمن مصنوعی می‌ریزد و آلودگی را از روی سطح چمن پاک می‌کند. همچنین از این وسیله می‌توانید برای تمیز کردن تمامی وسایلی که در آنجا دارید استفاده کنید.

 

برای مطالعه ادامه متن می توانید به ست روف گاردن در ساتیت چمنزار مراجعه کنید.

 

 


چمن مصنوعی اسپریت

چمن مصنوعی مدل اسپیریت

اسپیریت واژه‌ای انگلیسی است که به بخش غیر فیزیکی و احساسی انسان اشاره می‌کند. این واژه تداعی کننده هیجانات و احساسات مثبت انسان است. اسپیریت که به عنوان نام این چمن انتخاب شده است، کاملا متناسب با ظاهر آن است. چمن مصنوعی مدل اسپریت طراوت و شادابی طبیعت را در محیط به وجود می‌آورد و احساسات انسان را برمی‌انگیزد. این محصول کالایی لوکس و منحصر به فرد برای تمامی کسانی است که به زیبایی محیط اطراف خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند از دیگران متمایز باشند!

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی اسپیریت

الیاف چمن مصنوعی اسپیریت 25 میلی‌متر هستند، به همین دلیل این چمن در دسته چمن‌های مصنوعی با الیاف بلند قرار می‌گیرد. این چمن، چمنی دوبافت است و رنگ آن ترکیبی از سبز روشن و سبز تیره است. هنگامی که فیلر ( الیاف پرکننده) در بین الیاف این محصول قرار می‌گیرد، زیبایی آن دو چندان می‌شود! این چمن معمولا کاربرد تزیینی (چمن مصنوعی تزئینی) دارد و پس از نصب بسیار زیبا و چشم نواز می‌شود. الیاف این چمن سی شکل هستند. همین امر سبب می‌شود وقتی نور آفتاب بر آن بتابد رنگ سبز و باطراوت آن به طور کامل به چشم بیاید.

دیتکس (وزن الیاف) در این محصول پایین است. به همین دلیل برای افزایش دوام محصول در ترددهای بالا، در هنگام نصب از سیستم شیب استفاده می‌شود.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی اسپیریت در یک نگاه

  • ظاهر بسیار زیبا
  • الیاف سی شکل
  • تراکم بالا
  • ساختار یک دست

چمن مصنوعی اسپیریت در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

چمن مصنوعی اسپیریت را می‌توان در فضاهای متعددی استفاده کرد. این چمن در فضاهای زیر کاربرد دارد:

  • تراس
  • حیاط
  • روف گاردن
  • باغ ویلا
  • زمین‌های بازی مسکونی

چگونه چمن مصنوعی اسپیریت را تمیز کنیم؟

تمیز کردن این چمن بسیار ساده است و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. اگر از این چمن در فضاهای محدود استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از جارو برقی آن را جارو کنید و سپس با استفاده از یک برس مرطوب آن را تمیز کنید. اگر از این چمن در فضاهای بزرگ استفاده می‌کنید، می‎‌توانید با فشار آب آن را تمیز کنید و سپس یک پرس از جنس PVC را روی آن بکشید. همچنین برای سهولت در انجام اینکار می‌توانید از واتر جت استفاده کنید.

گارانتی چمن مصنوعی اسپیریت 

محصولاتی که از سوی تیم چمنزار ارایه می‌شوند همگی دارای ضمانت‌نامه هستند. برای اطلاع از گارانتی این محصولات می‌توانید وارد این صفحه شوید: گارانتی چمن مصنوعی

سوالات پرتکرار در مورد چمن مصنوعی اسپیریت

آیا این چمن شعله‌ور می‌شود؟

 

برای مطالعه ادامه متن می توانید به چمن مصنوعی مدل اسپریت در سایت چمنزار مراجعه کنید.