سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی اسپریت

چمن مصنوعی مدل اسپیریت

اسپیریت واژه‌ای انگلیسی است که به بخش غیر فیزیکی و احساسی انسان اشاره می‌کند. این واژه تداعی کننده هیجانات و احساسات مثبت انسان است. اسپیریت که به عنوان نام این چمن انتخاب شده است، کاملا متناسب با ظاهر آن است. چمن مصنوعی مدل اسپریت طراوت و شادابی طبیعت را در محیط به وجود می‌آورد و احساسات انسان را برمی‌انگیزد. این محصول کالایی لوکس و منحصر به فرد برای تمامی کسانی است که به زیبایی محیط اطراف خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند از دیگران متمایز باشند!

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی اسپیریت

الیاف چمن مصنوعی اسپیریت 25 میلی‌متر هستند، به همین دلیل این چمن در دسته چمن‌های مصنوعی با الیاف بلند قرار می‌گیرد. این چمن، چمنی دوبافت است و رنگ آن ترکیبی از سبز روشن و سبز تیره است. هنگامی که فیلر ( الیاف پرکننده) در بین الیاف این محصول قرار می‌گیرد، زیبایی آن دو چندان می‌شود! این چمن معمولا کاربرد تزیینی (چمن مصنوعی تزئینی) دارد و پس از نصب بسیار زیبا و چشم نواز می‌شود. الیاف این چمن سی شکل هستند. همین امر سبب می‌شود وقتی نور آفتاب بر آن بتابد رنگ سبز و باطراوت آن به طور کامل به چشم بیاید.

دیتکس (وزن الیاف) در این محصول پایین است. به همین دلیل برای افزایش دوام محصول در ترددهای بالا، در هنگام نصب از سیستم شیب استفاده می‌شود.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی اسپیریت در یک نگاه

  • ظاهر بسیار زیبا
  • الیاف سی شکل
  • تراکم بالا
  • ساختار یک دست

چمن مصنوعی اسپیریت در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

چمن مصنوعی اسپیریت را می‌توان در فضاهای متعددی استفاده کرد. این چمن در فضاهای زیر کاربرد دارد:

  • تراس
  • حیاط
  • روف گاردن
  • باغ ویلا
  • زمین‌های بازی مسکونی

چگونه چمن مصنوعی اسپیریت را تمیز کنیم؟

تمیز کردن این چمن بسیار ساده است و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. اگر از این چمن در فضاهای محدود استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از جارو برقی آن را جارو کنید و سپس با استفاده از یک برس مرطوب آن را تمیز کنید. اگر از این چمن در فضاهای بزرگ استفاده می‌کنید، می‎‌توانید با فشار آب آن را تمیز کنید و سپس یک پرس از جنس PVC را روی آن بکشید. همچنین برای سهولت در انجام اینکار می‌توانید از واتر جت استفاده کنید.

گارانتی چمن مصنوعی اسپیریت 

محصولاتی که از سوی تیم چمنزار ارایه می‌شوند همگی دارای ضمانت‌نامه هستند. برای اطلاع از گارانتی این محصولات می‌توانید وارد این صفحه شوید: گارانتی چمن مصنوعی

سوالات پرتکرار در مورد چمن مصنوعی اسپیریت

آیا این چمن شعله‌ور می‌شود؟

 

برای مطالعه ادامه متن می توانید به چمن مصنوعی مدل اسپریت در سایت چمنزار مراجعه کنید.