سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن

چمن مصنوعی برای بالکن کاربری زیبایی دارد و با خود یک تغییر شگرف و چشم گیر را به همراه دارد.‏ در زمان کوتاه و با کمی نو اندیشی می‌توان یک تراس با طراوت و سرسبز به وجود آورد و هنرمندانه فضائی را که تا به امروز ‏محل وجود لوازم بلا استفاده بود را به مکانی پر از آرامش برای نشستن و نوشیدن یک چای دلچسب تبدیل نمود.‏ چمن مصنوعی برای کاربری تراس و بالکن در کنار هم‌ خوانی که می‌تواند با گل‌ها و گیاهان و چیدمان میز و صندلی داشته باشد؛ ‏می‌‎تواند گوشه دنج محل زندگی شما شود.

چرا از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن استفاده می‌کنیم؟

  1. چمن مصنوعی به شکل قابل ملاحظه‌ای زیبایی فضا تراس و بالکن را افزایش می‌دهد.
  2. به راحتی قابل شستشو می‌باشد.
  3. حس طبیعت را در فضای کوچک ما بازآفرینی می‌کند بدون آنکه نیازی به آبیاری، هرس کردن، کود دهی و … داشته باشد.
  4. مکمل بسیار مناسبی برای گلدان، میز و صندلی و حتی منظره زیبای بالکن، تراس است.
  5. به راحتی قابل اجراست و اگر در فضای تراس و بالکن از میز و صندلی و حتی گلدان استفاده شود می‌توان بدون چسب هم چمن مصنوعی را اجرا کرد.

چمن مصنوعی مناسب برای بالکن و تراس

برای اینکه بتوان به این سوال پاسخ مناسب داد ابتدا باید به خواسته‌های خودمان از چمن مصنوعی تراس و بالکن توجه داشته باشیم. به طور کلی دو خواسته متفاوت برای چمن مصنوعی در تراس و بالکن وجود دارد.

1) استفاده از چمن مصنوعی در فضای تراس و بالکن که با کفش یا دمپایی در آن تردد خواهیم داشت که در این صورت:

  • می‌توان از چمن‌های مصنوعی با الیاف بلند هم استفاده کرد، در نتیجه چمن‌های مصنوعی با ارتفاع الیاف بین 10تا 40 میلیمتر برای ما مناسب خواهد بود.
  • باید از چمن‌های مصنوعی با ظاهر طبیعی و زیبا استفاده کرد.

2) استفاده از چمن مصنوعی تراس و بالکن که به نوعی بخشی از خانه محسوب می‌شود و در بسیاری از مواقع به صورت پابرهنه روی آن راه خواهیم رفت که در این صورت:

  • از چمن های مصنوعی با ارتفاع الیاف 10 تا 25 میلیمتر استفاده می‌شود. تا هم قابلیت شستشوی آسان‌تری داشته باشد و هم میزان آشغال گیری چمن مصنوعی را کاهش دهد.
  • از چمن‌های مصنوعی تک بافت استفاده شود چرا که چمن‌های مصنوعی دو بافت قابلیت شستشوی مناسب را ندارند و فیلر(بافت دوم) آنها آشغالهای خورد را در خود نگه می‌دارد که این مشکل با جاروبرقی هم از بین نخواهد رفت.