سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش مدارس

چمن مصنوعی مدارس؛ همه چیزهایی که یک کفپوش مناسب، باید داشته باشد!

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش مدارس

نشاط بسیار، ایمنی بالا و صرفه اقتصادی فراوان

طبیعی است که هر مدیر مدرسه‌ای، برای افزایش نشاط و شادابی محیط تحصیلی دانش اموزان، تدابیری بیاندیشد. چمن مصنوعی مدارس، یکی از عناصر طراحی و ساخت محیط‌های داخلی مدارس به شمار می‌رود که به نحو ملموسی موجبات نشاط محیط‌های دانش‌آموزی را فراهم می‌آورد. اما افزایش نشاط، تنها ویژگی چمن مصنوعی مدارس نیست بلکه این نوع از پوشش کف، ویژگی‌ها و خواص دیگری نیز دارد که مجله چمنزار در اینجا، به آن پرداخته است.

 

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش مدارس، باصرفه و مقتصدانه

چمن مصنوعی، با کمترین امکانات و ابزار، قابل نگهداری و مراقبت است.

این ویژگی برای مدیریت اقتصادی مدارس، عامل بسیار مهمی به شمار می‌رود. این نوع پوشش کف، در قیاس با چمن طبیعی، از دوام و ماندگاری بسیار زیادتری برخوردار است. درواقع، مدارس با یک بار هزینه، مدت‌های مدید، قادر به استفاده از پوششی شبیه به چمن طبیعی هستند بدون آنکه ناچار به پرداخت هزینه‌های نگهداری چمن طبیعی باشند. چمن مصنوعی مدارس، ایمنی بخش محیط‌های پرجنب و جوش آموزشی چمن مصنوعی را باید یکی از ایمن‌ترین انواع کفپوش به حساب آورد.

در محیطی که دانش آموزان با انواع رفتارهای پرجنب و جوش و شیطنت آمیز، فرصت‌های سانحه ساز برای خود و همبازی هایشان ایجاد می کنند، موضوع امنیت جانی آنها، به موضوعی مهم و تعیین کننده تبدیل می‌شود. چمن مصنوعی مدارس، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای کاهش خطرات احتمالی برای محیط ورزش و بازی دانش‌آموزان است. خطر لیز خوردن و لغزش روی چمن مصنوعی مدارس، در قیاس با بسیاری دیگر از انواع کفپوش‌ها بسیار پایین است. برخی از نمونه‌های برتر این محصول حتی به لاستیک زیرین برای زیر سازی نیاز ندارد. حتی در این شرایط نیز برای بازی و پریدن بچه‌ها از ارتفاع یک و نیم متری از وسایلی همچون تاب یا سرسره نیز امنیت خواهد داشت.

 

نگهداری چمن مصنوعی، نیروی انسانی کمتری نیاز دارد

نگهداری چمن مصنوعی، حداقل نیرو و انرژی را از کادر مدیریتی و اجرایی مدارس می گیرد. چمن مصنوعی مدارس، خشک یا پژمرده نمی‌شود و زمان زیادی باید بگذرد تا فرسوده شود و این درحالی است که به دلیل برخورداری از رنگهای متنوع، مکان بازی بچه‌ها را به محیطی بسیار شاد و زیبا تبدیل می کند. در واقع با کمترین نیروی انسانی مورد نیاز برای نگهداری، نشاطی به اندازه محیط‌های سرسبز چمن طبیعی را فراهم می‌آورد.
چمن مصنوعی مدارس، برای تمام فصول! چمن مصنوعی، کفپوشی است که برای تمام فصول مناسب است و مانند چمن طبیعی صرفا در فصول گرم و معتدل، شادابی و قابلیت استفاده ندارد. ورزش در همه فصول روی چمن مصنوعی مدارس، امکان‌پذیر است. دانش آموزان در تمام فصول می‌توانند، بدون نگرانی از وضعیت آب و هوا روی چمن مصنوعی بدوند.

چمن مصنوعی مدارس، همه نوع ورزش، همه جور بازی!

چمن های مصنوعی مدارس، برای انواع کاربری‌ها مناسب هستند.

درصورت انتخاب نوع مناسبی از چمن مصنوعی برای مدرسه، می‌توان مدعی شد که این نوع کفپوش، برای تطبیق با رشته‌های مختلف ورزشی ساخته شده و مناسب است. این محصولات به گونه‌ای هستند که بدون نیاز به تغییر، محیطی مناسب برای چند رشته را فراهم می‌کنند. چمن مصنوعی برای تمام زمین های بازی و ورزشی پیشنهاد می‌شود. این محصول با طرح‌های متنوع و قابلیت جاسازی در مکان های گوناگون جواب‌گوی بسیاری از نیازهاست.

 

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی متن به چمن مصنوعی به عنوان کفپوش مدارس مراجعه کنید.