سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی صحرا

چمن مصنوعی صحرا

وقتی صحبت از چمن مصنوعی صحرا می‌شود ناخودآگاه چمنی با وسعت زیاد و دوام بالا به ذهن خطور پیدا می‌کند. نام این چمن با ویژگی‌های خاص آن هم‌خوانی دارد و چمنی منحصر به فرد برای استفاده در فضاهای پرتردد و زمین‌های ورزشی است. در چندین سال اخیر، استفاده از چمن مصنوعی در محیط‌های مختلف بسیار رایج شده است. با خرید این کالای لوکس می‌توانید خود را از دیگران متمایز کنید و زیبایی را برای محیط اطراف خود به ارمغان بیاورید.

لذت خرید چمن مصنوعی را از دست ندهید!

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی صحرا

چمن مصنوعی صحرا محصول تولید شده در ایران است اما الیاف این چمن وارداتی (کمپانی تنکاته هلند) هستند. ارتفاع الیاف در این نوع چمن به 25 میلی‌متر می‌رسد به همین دلیل در رده چمن‌های مصنوعی با الیاف متوسط قرار می‌گیرد. جنس نخ الیاف این چمن مصنوعی فیبلریت است و همین امر سبب شده است مقاومت و انعطاف پذیری الیاف این چمن بالا رود و برای استفاده در فضاهای پرتردد و زمین‌های ورزشی مناسب باشد. طول عمر این محصول بسیار بالاست و حدود 7 تا 8 سال عمر می‌کند.

این چمن جز محصولات non-infill است. چمن‌های non-infill به محصولاتی گفته می‌شود که نیازی به مواد پرکننده (فیلرها) مانند سیلیس برای پرکردن فضاهای خالی ندارند. البته اگر این چمن در فضاهایی مانند حیاط مدرسه مورد استفاده قرار گیرد بهتر است از مواد پرکننده در آنها استفاده شود تا مقاومت آن بالاتر رود. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول قیمت بسیار مناسب آن است. توجه داشته باشید! با اینکه این محصول در رده محصولات non-infill قرار دارد، قیمت آن بالا نیست.

 

ویژگی‌های چمن مصنوعی مدل صحرا در یک نگاه

  • تراکم بالا
  • دوام زیاد
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب

 

از چمن مصنوعی صحرا در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

با توجه به اینکه این محصول تراکم بالایی دارد برای استفاده در فضاهای پرتردد بسیار مناسب است. این چمن برای استفاده در فضاهای زیر توصیه می‌شود:

  • حیاط مدارس
  • زمین‌های چند منظوره ورزشی
  • زمین فوتبال و فوتسال
  • زمین تنیس
  • زمین راگبی
  • زمین گلف
  • باغ ویلا

 

تفاوت چمن مصنوعی صحرا و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت

چمن مصنوعی صحرا و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت تقریبا در بیشتر ویژگی‌ها یکسان هستند. تفاوت این چمن‌ها در جنس الیاف آنها است. جنس نخ چمن مصنوعی صحرا از فیبریلیت و چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت از مونوفیلامنت است. نخ فیبریلیت نسل جدید الیافی است که در تولید چمن مصنوعی به کار می‌رود و انعطاف پذیری بسیار بالاتری دارد. به طور کلی چمن صحرا در برابر چمن مصنوعی مدل مولتی اسپرت پرتوده تر به نظر می‌رسد.

 

گارانتی چمن مصنوعی صحرا

محصولاتی که از سوی تیم چمنزار ارایه می‌شوند همگی دارای ضمانت‌نامه هستند. برای اطلاع از گارانتی این محصولات می‌توانید وارد این صفحه شوید: گارانتی چمن مصنوعی

 

سوالات پرتکرار در مورد چمن مصنوعی صحرا

آیا این چمن مناسب زمین فوتبال است؟

بله! با توجه به اینکه این چمن تراکم بالایی دارد و جنس الیاف آن فیبریلیت است برای استفاده دز مین فوتبال و زمین‌های ورزشی دیگر بسیار مناسب است.

آیا چمن مصنوعی صحرا نیاز به مواد پرکننده مانند سلیس دارد؟

با توجه به اینکه این چمن در رده محصولات non-infill قرار دارد نیازی به مواد پرکننده (چمن مصنوعی بدون ماده پرکننده) ندارد. اما اضافه کردن کمی مواد پرکننده به آن در فضاهای پرتردد مانند حیاط مدرسه دوام این محصول را بالاتر می‌برد.

طول عمر این چمن چقدر است؟

این محصول طول عمر بالایی دارد و تقریبا 7 تا 8 سال قابل استفاده است.

آیا این چمن ترمیم می‌شود؟