سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست روف گاردن

ست روف گاردن خود را کامل کنید!

روف گاردن فضایی منحصر به فرد برای تمامی کسانی است که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و فضای محدودی در اختیار دارند. شما به راحتی می‌توانید با نصب چمن مصنوعی روف گاردن این فضا را به فضایی برای کسب آرامش و گذراندن لحظات خوش تبدیل کنید. پس از نصب چمن مصنوعی در این فضا شما به لوازمی نیاز دارید تا بتوانید بهترین بهره را از این فضا ببرید. در این مقاله قصد داریم به لوازمی که برای تکمیل ست روف گاردن خود نیاز دارید، بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت و بهتر می‌توانید برای تجهیز کردن این فضا تصمیم بگیرید.

 

روف گاردن خود را مبله کنید!

پس از آنکه چمن مصنوعی را در این فضا نصب کردید، اولین سوالی که برای شما به وجود می‌آید این است که از چه وسایلی برای ایجاد فضایی دلپذیر باید استفاده کنید. اولین نکته در تجهیز کردن هر فضا فراهم کردن مکانی برای نشستن است. وسیله‌ای که برای نشستن در این فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد به اندازه فضا بستگی دارد. اگر فضای روف گاردن شما وسیع است می‌توانید از میز غذاخوری و صندلی در این فضا استفاده کنید. اما اگر این فضا محدود است بهتر است از میز و صندلی تاشو استفاده کنید تا فضای کمتری را اشغال کند.

می‌توانید به جای میز و صندلی تختی را در آنجا قرار دهید و سایبانی بر روی آن بگذارید. تمامی این انتخاب‌ها به اندازه فضا شما بستگی دارد. برای بهترین انتخاب و چیدمان می‌توانید با تیم اجرایی چمنزار در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان طراحی این مرکز بهره ببرید.

 

آشپزخانه کوچک خود را در روف گاردن راه بیاندازید!

هیچ چیز دلپذیرتر از خوردن ناهار یک روز تعطیل در فضای روف گاردن نیست. بهتر است برای سهولت در کار یک میز کوچک در این فضا بگذارید و وسایل مورد نیاز آشپزی خود را روی آن قرار دهید. با اینکار آشپزخانه کوچکی درست می‌کنید و می‌توانید از آشپزی در فضای باز لذت ببرید.

چمن مصنوعی در روف گاردن یک منزل شخصیآب نمای کوچکی در روف گاردن بگذارید!

اگر فضا به اندازه کافی دارید می‌توانید آب نمای کوچکی را به آنجا ببرید. به طور کلی صدای آب و تماشای آن حس آرامشی را در انسان به وجود می‌آورد. می‌توانید چای بعدازظهر خود را در این فضا با گوش کردن به صدای آب بنوشید.

فضا را با گل و گیاه تزیین کنید تا ست روف گاردن زیبایی داشته باشید!

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که استفاده از گیاهان سبز در محیط تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه افراد دارد. بنابراین شما باید از گل و گیاه در این فضا استفاده کنید. اگر شرایط آب و هوایی به گونه‌ای است که امکان پرورش گل و گیاه وجود ندارد می‌توانید انواع باکس گل مصنوعی و یا دیوار سبز را از سایت چمنزار سفارش دهید. این محصولات مشابه نمونه طبیعی هستند و زیبایی خاصی را در محیط به وجود می‌آورند.

 

از سازه آماده استفاده کنید!

اگر در شهری زندگی می‌کنید که شرایط آب و هوایی مناسبی ندارد می‌توانید سازه آماده‌ای را به روف گاردن ببرید. با اینکار ضمن استفاده از محیط طبیعت می‌توانید می‌توانید آرامش بیشتری داشته باشید. برای تمیز کردن چمن مصنوعی روف گاردن حتما از دستگاه واترجت استفاده کنید! اگر این فضا را با چمن مصنوعی تزیین کرده‌اید، تمیز کردن آن اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. زیرا قرار است ساعت خوشی را در این فضا بگذارنید. دستگاه واترجت بهترین وسیله برای شستن چمن مصنوعی است.

دستگاه واترجت آب را با فشار زیاد بر روی چمن مصنوعی می‌ریزد و آلودگی را از روی سطح چمن پاک می‌کند. همچنین از این وسیله می‌توانید برای تمیز کردن تمامی وسایلی که در آنجا دارید استفاده کنید.

 

برای مطالعه ادامه متن می توانید به ست روف گاردن در ساتیت چمنزار مراجعه کنید.