سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی حریر

چمن مصنوعی حریر

چمن مصنوعی کالایی منحصر به فرد است که زیبایی خاصی را به محیط می‌بخشد. این محصول ویژگی‌های طبیعت را در فضا تداعی می‌کند و آرامش خاصی را در محیط به وجود می‌آورد. استفاده از این محصول در چند سال اخیر بسیار رایج شده است. ویژگیهای خاص این محصول سبب شده است که چمن مصنوعی به گزینه اول و آخر بسیاری از افراد تبدیل شود. اگر تا به حال تجربه‌ای در خرید چمن مصنوعی نداشته‌اید بهتر است بدانید با خرید این محصول می‌توانید از دیگران متمایز باشید و لذت خاصی را تجربه کنید که تا به حال در هیچ‌یک از خریدهای خود تجربه نکرده‌اید!

ویژگی‌های چمن مصنوعی حریر

چمن مصنوعی حریر چمنی زیبا با ارتفاع الیاف 10 میلی‌متر است و همین امر این چمن را در دسته چمن مصنوعی با الیاف کوتاه قرار می‌دهد. کوتاهی الیاف در این محصول سبب شده است که نظافت و شستشوی آن بسیار ساده باشد و به راحتی با جارو برقی تمیز شود. از ویژگی‌های مثبت این چمن رنگ سبز تیره و جذاب این محصول است. البته ذکر این نکته در اینجا حایز اهمیت است که اگر این چمن در متراژ بالا نصب شود رنگ آن بازتر خواهد شد. استفاده از این چمن در فضاهای پرتردد پیشنهاد نمی‌شود، اما چمن حریر گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی و تزیینی است. این محصول قیمت بسیار مناسبی دارد.

 ویژگی‌های چمن مصنوعی حریر در یک نگاه

  • الیاف کوتاه
  • شستشوی آسان
  • رنگ تیره
  • قیمت بسیار مناسب

 

چمن مصنوعی حریر در چه محیط‌هایی استفاده می‌شود؟

از این چمن می‌توان در فضاهای زیر استفاده کرد:

  • مهدکودک
  • تراس
  • روف گاردن
  • حیاط
  • کاربری‌های نمایشی مانند ویترین فروشگاه‌ها و سطوح نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و فست فود

چمن مصنوعی حریرگارانتی چمن مصنوعی حریر

محصولاتی که از سوی تیم چمنزار ارایه می‌شوند همگی دارای ضمانت‌نامه هستند. برای اطلاع از گارانتی این محصولات می‌توانید وارد این صفحه شوید: گارانتی چمن مصنوعی

 

سوالات پرتکرار در مورد چمن مصنوعی حریر

چگونه این چمن را تمیز کنیم؟

اگر از این چمن در تراس خانه‌ها و یا روف‌گاردن‌ها استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید آن را با جارو برقی جارو کنید و سپس با استفاده از برس و یا فرچه آن را تمیز کنید. اگر از این چمن در فضاهای بزرگتری استفاده می‌کنید، واتر جت بهترین گزینه برای تمیزکردن آن است.

آیا این چمن نرم است؟

الیاف این چمن کوتاه هستند. به همین دلیل درجه نرمی آنها نسبت به مدل‌های دیگر چمن مصنوعی کمتر است. اما این الیاف از الیاف لطیف تولید می‌شوند، به همین دلیل حتی اگر با پای برهنه بر روی آنها راه بروید هرگز زبری را زیر پای خود احساس نمی‌کنید و پوست پا اذیت نمی‌شود.

برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی حریرمراجعه کنید.