سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی در ترکیه

یک شرکت و 9 برند!<\/h2>

چمن مصنوعی در ترکیه

کشور ترکیه طی بیست و چند سال اخیر توانسته به چنان اقتصاد شکوفایی در منطقه دست یابد که به پل ارتباطی میان آسیا و اروپا تبدیل شود. این کشور توانسته پله‌های ترقّی را در صنایع مختلف طی کند و در عرصه‌های گوناگون به یکی از کشورهای پیشرو در منطقه تبدیل شود. ورزش این کشور به ویژه فوتبال آن از سطح آسیا فاصله گرفته و خود را در زمره همتایان اروپایی خود قرار داده است. از اینرو، در رقابت با کشورهای اروپایی در پیشرفت و ترقّی صنایع ورزشی خود برآمده و توانسته با استفاده از به روزترین فناوری‌های دنیای ورزش همگام با همتایان اروپایی خود حرکت کند و در عرصه رقابت بدرخشد.

صنعت چمن مصنوعی این کشور نیز توانسته توجه دنیا به ویژه اروپا را به خود جلب کند. طوری‌که یکی از شناخته شده ترین شرکت های این صنعت با نام «ریفرم گروپ» با سابقه بیست و پنج ساله اش در صنعت چمن مصنوعی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

صنعت چمن مصنوعی در ترکیه تحت عنوان این شرکت یعنی «ریفرم گروپ» شناخته می‌شود که هم تولیدکننده و صادرکننده چمن مصنوعی تولیدی ترکیه است و هم معتبرترین آنها به حساب می‌آید. نکته قابل توجه درباره ریفرم گروپ این است که شرکت یادشده با 9 برند مختلف درحال خدمات رسانی است و از بالاترین سطح فناوری بین المللی در تولید چمن مصنوعی استفاده می‌کند.

صنعت چمن مصنوعی در ترکیه به واسطه این شرکت، شاه‌راهی شده که آسیا را به اروپا پیوند داده و نه تنها در حوزه ورزش برندی معتبر به حساب می‌آید که کشورهای منطقه می‌توانند در زمینه‌های دیگری چون مناظر و چشم اندازها، باغ های مصنوعی، فضاهای شهری، فضاها و مراکز تجاری و غیره از خدمات این شرکت بهره ببرند.

 

پیشنهاد می‌کنیم حتما درباره‌ی چمن مصنوعی در امارات بخوانید.

 

 

نگاهی به تولیدات چمن مصنوعی ریفرم گروپ

صنعت چمن مصنوعی در ترکیه در سایه نام بزرگی همچون «ریفرم گروپ» خود شامل هشت شرکت فرعی می شود که در میان آنها دو نام «ریفرم اسپورتس» و «رِف تِرف» بیشتر به چشم می آیند. اوّلی نقش شرکت پیمانکار و دومی نیز نقش تولید کننده چمن مصنوعی را بازی می کند. نکته مهم و قابل توجه هم این است که «ریفرم اسپورتس» سالانه 11 میلیون مترمربّع چمن مصنوعی برای بیش از 90 کشور دنیا تولید می‌کند.

ریفرم گروپ و خدمات تخصصی!

 

برای مطالعه ادامه متن به چمن مصنوعی در ترکیه در سایت چمنزار مراجعه کنید.